Hoe was uw Indische beleving?

Deel uw ervaringen over ons met anderen!


Gastenboek

68 berichten op 7 pagina's
Ingrid Gernaerd
01-01-26 19:03:35
Oudejaarsdag de grote borrelbox opgehaald. Alles was keurig verpakt met een beschrijving hoe je het op kan warmen. Apart geleverd kregen wij 3 verschillende kroepoek. Alles was even lekker en iedereen was enthousiast. Anis catering is echt een aanrader
Ela Jansen
30-12-25 10:53:34
Op 1e kerstdag hebben wij met veel plezier het kerstmenu van Anis gegeten. Alles was met zorg en netjes ingepakt, en de geplastificeerde opwarmtips vonden wij echt een fijne en praktische toevoeging. De gerechten waren stuk voor stuk superlekker en meer dan genoeg, waardoor we op 2e kerstdag nog heerlijk van de restjes hebben genoten. Het voelde echt als onbezorgd genieten tijdens de feestdagen. Wij hebben enorm genoten en kijken nu al uit naar de borrelbox met oud en nieuw!
Joni Hazebroek
10-12-25 18:35:35
Anis Catering heeft onlangs de catering verzorgd voor een surpriseparty voor een groep vriendinnen, en wat was het een succes! In de voorbereiding dacht Anis uitstekend mee over de gerechten die ik graag wilde serveren. Uiteindelijk werd het een smaakvolle mix van allerlei kleine gerechtjes, prachtig gepresenteerd op tapasplanken.

Het was werkelijk een feestje voor zowel het oog als de smaakpapillen. Als afsluiter genoten we van heerlijke zoete lekkernijen bij de koffie.

Alles was tot in de puntjes geregeld en perfect georganiseerd. Ik kan Anis Catering dan ook van harte aanbevelen!
Joop Alblas
14-12-24 22:06:15
Dat je bij Anis catering heerlijk eten kan bestellen en middels een workshop in de Indische keuken kan duiken dat is geweldige en sfeervolle ervaring. Vanaf heden kan ik daar ook andere van laten genieten via de Anis cadeaubon. Ik weet zeker dat dit een geweldig cadeau is voor onder de kerstboom.
Joop Alblas
17-11-24 12:58:09
Net weer heerlijk broodjes en loempia's besteld. Nu nog een paar dagen watertanden wachten en dan ophalen en heerlijk genieten. Mijn advies wil je je zelf eens heerlijk verrassen met een in heerlijk indisch menu, broodje of snack dan moet je vij ANIS catering zijn.
Marco Braam
08-11-24 08:29:49
Afgelopen zaterdag ivb voor 15 personen een Indische buffet laten verzorgen voor onze verjaardag.
En in woord geweldig, iedereen heeft er heerlijk van gegeten.
Keurig op tijd werd alles gebracht en ook weer opgehaald.
Alles werd warm en koud aangeleverd in een grote box duidelijke uitleg er bij
Meijer
15-09-24 15:36:54
5 borrelboxen besteld. Ging erin als koek. Aanrader!!
Sylvia M.
11-09-24 19:49:28
Catering besteld voor een verjaardagsfeestje. Ideaal!
Alle gerechten waren even lekker.
Bij binnenkomst wat snacks uit de borrelboxen, daarna rijsttafel Anis en als ‘toetje’ spekkoek en sponscake. Het viel allemaal goed in de smaak en het was meer dan voldoende!
Fijn dat Priscilla meedacht en tips gaf over de samenstelling van de rijsttafel.
Helemaal super dat zij een aantal gerechten apart glutenvrij kon maken, zodat er ook voor mijn schoondochter genoeg keuze was.
Echt een aanrader dus!
Joey Zuppelli
17-07-24 11:49:30
Ik heb ondertussen vaker besteld en het is altijd weer een heerlijke belevenis. Altijd passend gekruid en kleine overzichtelijke keuzemenu's met genoeg afwisseling. Na het opwarmen smaakt het nog altijd als fris gekookt. Een echte aanrader voor eerlijke prijzen!
Coby de Ling
30-06-24 16:56:59
Ik ben een paar keer met workshop geweest dat was super geregeld eten is geweldig alles word duidelijk uit gelegd super lieve mensen ik hoop weer snel een keer te kunnen komen
Tonen: 5  10   20


 
E-mailen
Bellen
Map
Info
Instagram