Hoe was uw Indische beleving?

Deel uw ervaringen over ons met anderen!


Gastenboek

68 berichten op 4 pagina's
Irma en aris Prins
21-06-24 19:13:38
Wij hebben vanavond genoten van de heerlijke maaltijden. Wat een lekkere smaken weer.
Echt een aanrader om bij Anis te bestellen. Met liefde maken ze allemaal Indische gerechten en snacks.
Tot volgende keer weer.
Craig
12-06-24 16:43:45
Altijd lekkere en gevarieerde gerechten van de hoogste kwaliteit. De rijsttafel en Kuning zijn absolute toppers, voor hetzelfde bedrag als waarvoor je bij de snackbar een tasje met kleffe vette hap haalt. Bovendien bezorgen ze op verzoek zelfs een klein stukje buiten het bezorggebied voor een (vervelende) vaste klant.
Gwendolyn
02-06-24 15:24:47
Leuke en gezellige workshop gehad!! Goed verzorgd met hapjes en drankjes. En aan het einde van de middag, gezellig alle gemaakte gerechten samen opgegeten.

Gastvrije en vriendelijke mensen.
Robert De kruijff
01-06-24 16:35:45
Zalige Indonesische eten. Gezellige behulpzame mensen. Ze bereiden het eten met liefde. Dat proef je daadwerkelijk terug in hun gerechten.

Tip voor de mensen onder ons. Meld je snel aan voor hun kookcursus!! Je leerd niet alleen Indonesische gerechten te maken. Maar het is altijd gezellig daar.
Frans De Kruijff
01-06-24 13:44:49
Ik bestel al behoorlijk tijdje bij Anis het eten is exht geweldig en elke week een andere menu, verder heb ik samen met me zussen en nichtje paar keer de workshop gevolgd.
Die was helemaal super, lekker samen hele gerechten maken en gezellig samen opeten
Wat een geweldige tijd hebben wij gehad en ik kijk al weer uit naar de volgende workshop 😎
Voor de mensen die van lekker en betaalbaar eten houd, of een gezellig dagje leren Indisch koken dan raad ik hun zeker aan!!🥰
Joop Alblas
27-12-23 17:43:48
Dit jaar op 2e Kerstdag heerlijk genoten van het Anis kerstmenu. Het menu was ook dit jaar weer goed verzorgd en divers van smaak. Lekker beginnen met een starter die bestond uit een indisch pasteitje, loempia en een pangsit. Het hoofdmenu was heerlijk van smaak. Ieder gerecht met zijn specifieke smaak en structuur. Als afsluiter hadden we heerlijke spekkoek, roti kubus en chiffon pandancake. Priscilla en Maurice weer bedankt voor deze heerlijke maaltijd.
Joop Alblas
11-12-23 13:01:00
Afgelopen zaterdag deelgenomen aan de try-out workshop. Wat was het een gezellige en bovenal een heerlijk middag/avond. Onder het genot van een bakje koffie en een lekker stukje spekkoek werd door Priscilla en Maurice uitleg gegeven over waarom zij een Indische catering waren opgestart en wat het programma voor de dag was. In 2 tallen zijn we toen aan de slag gegaan om 2 of 3 gerechten te maken zodat we met z'n allen aan het eind van de workshop konden genieten van een heerlijk rijsttafel.
Onder het bezielende toezicht van Priscilla werd er driftig gekookt en Maurice zorgde ervoor dat alle kookhulpmiddelen altijd weer blinkend schoon klaar lagen voor gebruik.
Om rond 19.00 gingen we aan tafel en ja hoor de rijsttafel was zalig en ik weet nu hoe ik risolles en maïskoekjes moet bakken.
Mijn advies wil je een gezellig middag en avond hebben en ook nog lekker eten doe dan mee aan de workshop.
Anjori Bas
09-07-23 23:00:53
Afgelopen vrijdag heerlijk genoten van een Indische rijsttafel als afsluiting van het schooljaar op Basisschool De Walvis. Collega's vonden het ook fantastisch 🤩. Priscilla, weer super bedankt! Het was weer een feestje 🥳.
Daphne Ouwerkerk
21-05-23 19:58:24
We hebben gisteren wederom de rijsttafel gegeten. Het was weer net zo heerlijk als vorige keren.
Het vlees is zo lekker mals. En de groenten zijn echt vers bereid. De communicatie is fantastisch. Alles kan in overleg. Ook als je speciale wensen hebt kun je dit aangeven. Jullie zijn echt een aanrader!!!
Wilma Hazebroek
26-12-22 11:05:12
we hebben 1ste kerstdag weer gesmuld van de brunchbox
het was geweldig en zeer goed verzorgd dank er voor
toppie Anis
Loes Oud
14-10-22 16:33:16
Voor vandaag 2 heerlijke broodjes besteld, rendang en ikan pepesan,ik heb weer zitten smullen!,goed gevuld,lekker knapperig broodje! Ik kan niet wachten op het kerstmenu! Jawel dat verzorgt Anis ook, ieder jaar!
Danny Nauta
06-09-22 23:06:02
Fantastisch! Vandaag iets te vieren op het werk de collega's hebben weer genoten van heerlijke broodjes in de mix met kip kerrie, rendang , ajam pedis, etc. Of je nu maaltijd, catering aan huis of broodjes besteld allemaal even lekker!

Oh ja en de broodjes zijn ruimschoots gevuld! 😃
vera de Vries
27-06-22 08:21:01
Het was dankzij Anis Catering een geweldig feest ! Heerlijk eten en fantastische service! Alles perfect getimed en genoeg voor iedereen! 125 man heeft zitten smullen!! Terimah kasih!! Een echte aanrader voor een feest géén stress alles zoals je het precies wil hebben in de keuken !! Top!!
Frits Schenk
02-02-22 16:18:28
Iedere keer wat anders, maar altijd weer lekker!
Wij genieten er van, zeer aanbevolen!
Stefan Bruggeman
28-01-22 18:19:42
Heerlijke gerechten met authentieke Indonesische smaken.
Mooie variaties aan gerechten en/of snacks per week.

Ik ben fan!
Jeanne Op den Brouw
21-01-22 17:38:32
Wat hebben wij genoten van een fantastisch bereide Indische maaltijd.
Een verrassings menue gekregen van onze lieve vrienden Tineke en Arthur voor mijn verjaardag.

Pricsilla blijf dit nog heel lang doen.
Een warme groet van Jeanne en Piet.
Arthur en Tineke Domburg Van
18-01-22 13:32:36
Wij hebben afgelopen vrijdag vrienden van ons twee menu's cadeau gegeven omdat er eentje maandag jarig is en ja bij elkaar komen is er haast niet bij en uit eten gaan ook nog niet dus wij dachten wat een leuk verjaardagscadeau en ze vonden het zo leuk en waren heel erg onder de indruk van dit aparte cadeau. Ze stuurde mij 's avonds een berichtje van: Wat hebben we heerlijk gegeten. Jullie dochter kan zich meten met de beste restaurants.
Wat zullen jullie trots op haar zijn om wie zij is en wat zij kan. Trots zijn we zeker op haar. 🙏👍
Petra Hoogerbrug
05-01-22 22:20:30
Met vrienden op oudejaarsavond genoten van de borrelbox. De verschillende hapjes vielen bij iedereen erg in de smaak! Eenvoudig thuis op te warmen.
Loes Oud
02-01-22 12:36:00
Net alles van de nieuwjaars borrelbox op. Had een midi box,, dus lekker genoten ook nog het hele weekend!Aniscatering is ook de enige waar ik mijn indisch bestel! Kijk ook eens op hun site,het eten is voor de smaak papillen een ware lust!
Hanneke Mulder
23-10-21 11:22:23
Gisteren verrast met een heerlijk rijsttafel van Anis, We waren met ze zessen,we hebben gesmuld .Het was genoeg en heerlijk. Zeker voor herhaal vatbaar
Tonen: 5  10   20


 
E-mailen
Bellen
Map
Info
Instagram